Drogi Gościu, witam Cię na moim blogu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie

.

Drogi Gościu, witam Cię na moim blogu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci choćby drobnego komentarza.
Welcome to my blog. Thanks for stopping here. It would be a pleasure if you leave your comment.
Lieber Gast, willkommen auf meinem Blog. Ich werde mich sehr freuen, wenn Sie die Strecke nach seinem Besuch in der Form noch einen kleinen Kommentar hinterlassen

Kilka słow ode mnie

Witam wszystkich,ktorzy postanowili poszperac na moim blogu.Wlasnie po to on powstał,by Wam zabrac troche cennego czasu,a mi stworzyc miejsce,gdzie moge zaprezentowac swoje prace.Blog nie ma charakteru powiesci ani pamietnika,bo rolę,ktora mu wyznaczylam,to rodzaj Galerii.Galerii moich dzieł na ktore skladaja sie wykonywane przeze mnie kartki okolicznosciowe,ozdoby,ktore tworzę metodą quillingu i karczocha,a takze bizuteria z sutaszu.Bedzie mi bardzo miło,gdy ogladnięcie mojej Galerii sprawi komus przyjemnosc,a kto wie?...moze bedzie dla kogos inspiracją do stworzenia czegos pięknego.Sama jestem rowniez otwarta na nowe wyzwania....tak więc z pewnoscią nie powiedzialam jeszcze ostatniego slowa...;-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...